miercuri, 2 martie 2016

2, Miercuri - 1

Zidire, seara
Predică, Coloseni 2:1-3, Apocalipsa 3:14-19, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Coloseni 2:1 Vreau, în adevăr, să știți cât de mare luptă duc pentru voi, pentru cei din Laodiceea și pentru toți cei ce nu mi-au văzut fața în trup; 2:2 pentru ca să li se îmbărbăteze inimile, să fie uniți în dragoste și să capete toate bogățiile plinătății de pricepere, ca să cunoască taina lui Dumnezeu Tatăl, adică pe Hristos, 2:3 în care sunt ascunse toate comorile înțelepciunii și ale științei.
Ce avem în Domnul Isus: comori.
"mă lupt pentru cei din Laodiceea".
Pricepere duhovnicească. "Să capete", putem să căpătăm: oricine. "bogății de plinătate de pricepere".
Să ajungi repede la cele duhovnicești. Să te rogi. Dar să poți să ajungi să-L cunoști pe El, e ceva greu.
Ce responsabilitate imensă să ne lăsăm schimbați în har!
Apocalipsa 3:14 Îngerului Bisericii din Laodiceea scrie-i: „Iată ce zice Cel ce este Amin, Martorul credincios și adevărat, Începutul zidirii lui Dumnezeu: 3:15 „Știu faptele tale: că nu ești nici rece, nici în clocot. O, dacă ai fi rece sau în clocot! 3:16 Dar, fiindcă ești căldicel, nici rece, nici în clocot, am să te vărs din gura Mea. 3:17 Pentru că zici: „Sunt bogat, m-am îmbogățit, și nu duc lipsă de nimic”, și nu știi că ești ticălos, nenorocit, sărac, orb și gol, 3:18 te sfătuiesc să cumperi de la Mine aur curățat prin foc, ca să te îmbogățești; și haine albe, ca să te îmbraci cu ele și să nu ți se vadă rușinea goliciunii tale; și doctorie pentru ochi, ca să-ți ungi ochii și să vezi. 3:19 Eu mustru și pedepsesc pe toți aceia pe care-i iubesc. Fii plin de râvnă, dar, și pocăiește-te!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu