duminică, 29 aprilie 2012

29, Duminică - tineret - 4

Tineret, seara
Predică, 2 Corinteni 6:14-18, mesaj transmis prin Petrică Bunescu
Descarcă MP3

...
Înainte de conturarea gândului de căsătorie, nu este o problemă ca să cauţi dacă cel/cea cu care te gândeşti să te căsătoreşti este necredincios(ă).
Voia lui Dumnezeu ne ajută în deciziile de făcut.
Iacov ascunde un caracter înşelător. Era neobişnuit ca o rudă să slujească pentru o nevastă. Iacov alege o cale a omului.
Sunt înaintea tinerilor căi pe care să meargă:
1. Calea patriarhală. Unii s-au dus la un frate învârstă ca să le recomande fete pentru căsătorie. S-au căsătorit şi nu au regretat.
2. Calea cunoaşterii. O întrebare către Paul Washer, şi a răspuns: eu am două fete, şi vor creşte, şi mă aştept ca tânărul acela să vină la mine, să ceară, şi eu voi întreba pe fata mea. Dacă fata nu vrea va spune băiatului că el, tatăl fetei, nu e de acord, şi nu va da nici o explicaţie.
Altă cale e relaţia directă. Sunt destule capcane. Cât de multă nevoie aveţi nevoie de sprijinul bisericî, de alţii cu sfaturi.
Să fie credincioasă şi să poată fi o mamă bună pentru viitorii copii.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu