duminică, 28 iulie 2013

28, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Matei 9:9-13, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
...
Matei este numit și Levi. Este impresionant cum el ascultă la cuvântul Domnului Hristos. Ce impact are Cuvântul lui Dumnezeu în viața noastră?
Grandoarea lui Dumnezeu în Isaia 40.
Iov 33:14 "Dumnezeu vorbește însă, când într-un fel, când într-altul, dar omul nu ia seama."
Psalmi 62:11 O dată a vorbit Dumnezeu, de două ori am auzit că: „Puterea este a lui Dumnezeu.”
Cine este omul care se opune Creatorului și nu ia seama?
Cine poate estima starea de inimă a lui Dumnezeu față de noi că l-a dat la moarte pe Domnul Hristos ca preț de răscumpărare pentru noi?
Drama lumii acesteia este moartea.
Omul este "carne păcătoasă" Geneza 6:3.
Iov 15:16 "cu cât mai puțin ființa urâcioasă și stricată – omul, care bea nelegiuirea ca apa!”?
Tendințele egoiste ale omului.
Irod Agripa care s-a slăvit pe sine "și a murit mâncat de viermi".
Psalmi 68:11 "Un cuvânt spune Domnul, și femeile aducătoare de vești bune sunt o mare oștire".
Lumea care ne înconjoară s-a inspirat mult din natură: păsări. Natura care ne înconjoară este o configurație optimă.
Oamenii vor să reproducă energia din stele, dar nu găsesc soluția potrivită. Tot așa și omul încearcă să se apropie de Dumnezeu prin eforturile lui proprii.
Cum aș putea eu oare să stau înaintea Domnului cu păcatele mele? Dar ce a însemnat moartea Domnului nostru Isus Hristos a fost mai mult decât un eveniment istoric ci a fost un chin greu, o povară grea asupra Domnului Hristos ca să unească pe Dumnezeul preasfânt cu omul păcătos. Omul este chemat să creadă!
Oamenii de știință se uită spre cer și se întreabă care este scopul existenței noastre? Dacă vei căuta scopul existenței tale în natură, n-o vei găsi, ci o vei găsi în Scriptură!
Care ar fi diagnosticul dacă l-am lăsa pe Domnul să ne verifice? El ar zice: ai lepră! Lepra era pe pielea umană dar ea rămâne și pe haine.
Ce iese din inima omului spurcă pe om.
Evanghelia este o inimă nouă care se îmbracă în blândețe.
Tu cu ce te hrănești? Cu filme, cu băutură, cu cuvinte deșănțate?
Dumnezeu ne dă vreme ca să-L căutăm!
Evrei 9:27 "Și, după cum oamenilor le este rânduit să moară o singură dată, iar după aceea vine judecata,"
2 Timotei 4:7 M-am luptat lupta cea bună, mi-am isprăvit alergarea, am păzit credința. 4:8 De acum mă așteaptă cununa neprihănirii, pe care mi-o va da în „ziua aceea” Domnul, Judecătorul cel drept. Și nu numai mie, ci și tuturor celor ce vor fi iubit venirea Lui.
Mântuirea este o legătură covalentă între noi și Dumnezeu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu