duminică, 12 ianuarie 2014

12, Duminică - zidire, 2

Zidire, dimineața
Predică, Iov 19:25, mesaj transmis prin Ionel Banu Descarcă MP3
...
Iov 19:25 Dar știu că Răscumpărătorul meu este viu și că Se va ridica la urmă pe pământ.
Avem nevoie să știm că El, Fiul lui Dumnezeu este viu.
Iov 1:1 Era în țara Uț un om care se numea Iov. Și omul acesta era fără prihană și curat la suflet. El se temea de Dumnezeu și se abătea de la rău.
Iov era un om deosebit, care avea o relație cu Dumnezeu. Era curat la suflet. Se temea de Dumnezeu. Teama să nu păcătuiască împotriva lui Dumnezeu și să nu-L supere. Se atâtea de la rău. Avea 10 copii.
Omul acesta a fost invidiat de cel rău, de satan.
Iov a suferit când l-a încercat cel rău.
Iov 1:21 și a zis: „Gol am ieșit din pântecele mamei mele și gol mă voi întoarce în sânul pământului. Domnul a dat și Domnul a luat – binecuvântat fie Numele Domnului!”
Iov 2:10 Dar Iov i-a răspuns: „Vorbești ca o femeie nebună. Ce! Primim de la Dumnezeu binele, și să nu primim și răul?” În toate acestea, Iov n-a păcătuit deloc cu buzele lui.
Aceste cuvinte spun ceva despre relația lui Iov cu Dumnezeu:
Iov 19:25 Dar știu că Răscumpărătorul meu este viu și că Se va ridica la urmă pe pământ.
Iov 42:6 De aceea mi-e scârbă de mine și mă pocăiesc în țărână și cenușă.”
Trebuie să intervină pocăința. Cum să ajung la pocăință?
1 Corinteni 6:19 Nu știți că trupul vostru este Templul Duhului Sfânt care locuiește în voi și pe care L-ați primit de la Dumnezeu? Și că voi nu sunteți ai voștri? 6:20 Căci ați fost cumpărați cu un preț. Proslăviți, dar, pe Dumnezeu în trupul și în duhul vostru, care sunt ale lui Dumnezeu.
1 Corinteni 7:23 Voi ați fost cumpărați cu un preț. Nu vă faceți, dar, robi oamenilor.
1 Petru 1:19 ci cu sângele scump al lui Hristos, Mielul fără cusur și fără prihană.
Domnul Isus a plătit prețul.
Înainte ca Răscumpărătorul să fie viu, El a murit pentru noi. El a fost înălțat pe o cruce. Și dim trupul Lui a curs sângele Lui sfânt.
Ce greu I-a fost să-Și dea viața pentru noi. S-a rugat în Ghetsimani de trei ori ca să-i acel pahar, dar a înțeles că este voia lui Dumnezeu ca să moară pentru noi.
Apocalipsa 1:18 Cel Viu. Am fost mort, și iată că sunt viu în vecii vecilor. Eu țin cheile morții și ale Locuinței morților.
Nu este suficient numai să crezi ci trebuie să-L primești în inima ta, în viața ta, în sufletul tău.
Trebuie să venim înaintea Lui cu pocăință, cu smerenie.
Apocalipsa 1:17 Când L-am văzut, am căzut la picioarele Lui ca mort. El Și-a pus mâna dreaptă peste mine și a zis: „Nu te teme! Eu sunt Cel Dintâi și Cel de pe Urmă, 1:18 Cel Viu. Am fost mort, și iată că sunt viu în vecii vecilor. Eu țin cheile morții și ale Locuinței morților. 21:5 Cel ce ședea pe scaunul de domnie a zis: „Iată, Eu fac toate lucrurile noi.” Și a adăugat: „Scrie, fiindcă aceste cuvinte sunt vrednice de crezut și adevărate.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu