joi, 30 ianuarie 2014

30, Joi - 1

Evanghelizare, seara
Predică, Ioan 12:20-26, mesaj transmis prin Traian Coteanu Descarcă MP3
...
Ioan 12:20 Niște greci, dintre cei ce se suiseră să se închine la praznic,
21 s-au apropiat de Filip, care era din Betsaida Galileii, l-au rugat și au zis: „Domnule, am vrea să vedem pe Isus.”
22 Filip s-a dus și a spus lui Andrei; apoi Andrei și Filip au spus lui Isus.
23 Drept răspuns, Isus le-a zis: „A sosit ceasul să fie proslăvit Fiul omului.
24 Adevărat, adevărat vă spun că dacă grăuntele de grâu care a căzut pe pământ nu moare, rămâne singur; dar dacă moare, aduce mult rod.
25 Cine își iubește viața o va pierde; și cine își urăște viața în lumea aceasta o va păstra pentru viața veșnică.
26 Dacă Îmi slujește cineva, să Mă urmeze; și unde sunt Eu, acolo va fi și slujitorul Meu. Dacă Îmi slujește cineva, Tatăl îl va cinsti.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu