duminică, 2 februarie 2014

2, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Matei 27:23-24; Luca 23:23, mesaj transmis prin Daniel Anghel Descarcă MP3
...
Matei 27:23 Dregătorul a zis: „Dar ce rău a făcut?” Ei au început să strige și mai tare: „Să fie răstignit!” 27:24 Când a văzut Pilat că n-ajunge la nimic, ci că se face mai multă zarvă, a luat apă, și-a spălat mâinile înaintea norodului și a zis: „Eu sunt nevinovat de sângele Neprihănitului acestuia. Treaba voastră!” Luca 23:23 Dar ei strigau în gura mare și cereau de zor să fie răstignit. Și strigătele lor și ale preoților celor mai de seamă au biruit.
Ioan 18:36 „Împărăția Mea nu este din lumea aceasta”, a răspuns Isus. „Dacă ar fi Împărăția Mea din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu dat în mâinile iudeilor; dar acum, Împărăția Mea nu este de aici.”
Marcu 15:15 Pilat a vrut să facă pe placul norodului, și le-a slobozit pe Baraba; iar pe Isus, după ce a pus să-L bată cu nuiele, L-a dat să fie răstignit.
Îi păsa de ceea ce-i spun alții.
Ioan 19:10 Pilat I-a zis: „Mie nu-mi vorbești? Nu știi că am putere să Te răstignesc și am putere să-Ți dau drumul?”
Pilat avea o mândrie.
Ioan 19:12 De atunci Pilat căuta să-I dea drumul. Dar iudeii strigau: „Dacă dai drumul Omului acestuia, nu ești prieten cu cezarul. Oricine se face pe sine împărat este împotriva cezarului.”
Pilat a ținut la poziția lui. Dumnezeu are o poziție mult mai înaltă.
Ioan 19:19 Pilat a scris o însemnare pe care a pus-o deasupra crucii, și era scris: „Isus din Nazaret, Împăratul iudeilor.”
Pilat a încercat să-l trateze pe Domnul Hristos cu indiferență.
Luca 23:6 Când a auzit Pilat de Galileea, a întrebat dacă Omul acesta este galileean.  23:7 Și când a aflat că este de sub stăpânirea lui Irod, L-a trimis la Irod, care se afla și el în Ierusalim în zilele acelea.
A încercat să paseze altuia decizia.
Luca 23:13 Pilat a strâns pe preoții cei mai de seamă, pe fruntași și pe norod  23:14 și le-a zis: „Mi-ați adus înainte pe Omul acesta ca pe unul care ațâță norodul la răscoală. Și iată că, după ce L-am cercetat cu de-amănuntul înaintea voastră, nu L-am găsit vinovat de niciunul din lucrurile de care-L pârâți.
A încercat să-l admire pe Domnul Isus.
Matei 27:24 Când a văzut Pilat că n-ajunge la nimic, ci că se face mai multă zarvă, a luat apă, și-a spălat mâinile înaintea norodului și a zis: „Eu sunt nevinovat de sângele Neprihănitului acestuia. Treaba voastră!”
A vrut să rămână neutru.
Pilat s-a făcut vinovat de moartea Domnului Isus Hristos.
Atunci când vrem să pasăm altuia vinovăția nu scăpăm de păcat.
Singurul care poate proclama nevinovăția noastră este Domnul Isus Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu