joi, 27 februarie 2014

27, Joi - 1

Evanghelizare, seara
Predică, Luca 7:36-50, mesaj transmis prin Marinică Dinu Descarcă MP3
...
Luca 7:36 Un fariseu a rugat pe Isus să mănânce la el. Isus a intrat în casa fariseului și a șezut la masă.
7:37 Și iată că o femeie păcătoasă din cetate a aflat că El era la masă în casa fariseului: a adus un vas de alabastru cu mir mirositor
7:38 și stătea înapoi, lângă picioarele lui Isus, și plângea. Apoi a început să-I stropească picioarele cu lacrimile ei și să le șteargă cu părul capului ei; le săruta mult și le ungea cu mir.
7:39 Când a văzut lucrul acesta, fariseul care-L poftise și-a zis: „Omul acesta, dacă ar fi un proroc, ar ști cine și ce fel de femeie este cea care se atinge de El: că este o păcătoasă.”
7:40 Isus a luat cuvântul și i-a zis: „Simone, am să-ți spun ceva.” „Spune, Învățătorule”, I-a răspuns el.
7:41 „Un cămătar avea doi datornici: unul îi era dator cu cinci sute de lei, iar celălalt cu cincizeci.
7:42 Fiindcă n-aveau cu ce plăti, i-a iertat pe amândoi. Spune-Mi, dar, care din ei îl va iubi mai mult?”
7:43 Simon I-a răspuns: „Socotesc că acela căruia i-a iertat mai mult.” Isus i-a zis: „Drept ai judecat.”
7:44 Apoi S-a întors spre femeie și a zis lui Simon: „Vezi tu pe femeia aceasta? Am intrat în casa ta, și nu Mi-ai dat apă pentru spălat picioarele; dar ea Mi-a stropit picioarele cu lacrimile ei și Mi le-a șters cu părul capului ei.
7:45 Tu nu Mi-ai dat sărutare; dar ea, de când am intrat, n-a încetat să-Mi sărute picioarele.
7:46 Capul nu Mi l-ai uns cu untdelemn; dar ea Mi-a uns picioarele cu mir.
7:47 De aceea îți spun: păcatele ei, care sunt multe, sunt iertate; căci a iubit mult. Dar cui i se iartă puțin iubește puțin.”
7:48 Apoi a zis femeii: „Iertate îți sunt păcatele!”
7:49 Cei ce ședeau cu El la masă au început să zică între ei: „Cine este Acesta de iartă chiar și păcatele?”
7:50 Dar Isus a zis femeii: „Credința ta te-a mântuit; du-te în pace.”
Lucrarea de vestire a Evangheliei este pentru o vreme.
Evrei 3:15 câtă vreme se zice: „Astăzi, dacă auziți glasul Lui, nu vă împietriți inimile, ca în ziua răzvrătirii.”
Ioel 2:13 Sfâșiați-vă inimile, nu hainele, și întoarceți-vă la Domnul Dumnezeul vostru. Căci El este milostiv și plin de îndurare, îndelung răbdător și bogat în bunătate și-I pare rău de relele pe care le trimite.
Dumnezeu vrea să ne dea un Duh nou.
Păcatul dă plăceri de-o clipă ce lasă sufletul gol.
Psalmi 32:1 (Un psalm al lui David. O cântare.) Ferice de cel cu fărădelegea iertată și de cel cu păcatul acoperit! 32:2 Ferice de omul căruia nu-i ține în seamă Domnul nelegiuirea și în duhul căruia nu este viclenie! 32:3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate. 32:4 Căci zi și noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii. 32:5 Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Și Tu ai iertat vina păcatului meu.
Isaia 55:6 Căutați pe Domnul câtă vreme se poate găsi; chemați-L câtă vreme este aproape.
Ioan 6:68 „Doamne”, I-a răspuns Simon Petru, „la cine să ne ducem? Tu ai cuvintele vieții veșnice.
Ioan 4:31 În timpul acesta, ucenicii Îl rugau să mănânce și ziceau: „Învățătorule, mănâncă!” 4:32 Dar El le-a zis: „Eu am de mâncat o mâncare pe care voi n-o cunoașteți."
1 Timotei 1:15 O, adevărat și cu totul vrednic de primit este cuvântul care zice: „Hristos Isus a venit în lume ca să mântuiască pe cei păcătoși”, dintre care cel dintâi sunt eu.
Ioan 10:7 Isus le-a mai zis: „Adevărat, adevărat vă spun că Eu sunt Ușa oilor.
Era anormal ca acolo unde erau bărbații să stea o femeie.
Dacă nu te înțelege nimeni, te înțelege Domnul Isus Hristos, vino la El!
Plâng. Lui Ieremia 3:39 De ce să se plângă omul cât trăiește? Fiecare să se plângă mai bine de păcatele lui!
Psalmi 50:23 Cine aduce mulțumiri ca jertfă, acela Mă proslăvește, și celui ce veghează asupra căii lui, aceluia îi voi arăta mântuirea lui Dumnezeu.”
Psalmi 139:24 Vezi dacă sunt pe o cale rea, și du-mă pe calea veșniciei!
Vasul de alabastru valora cât câștigul unui om pe un an.
Era într-o adunare obiceiul să se dea ceva din partea fiecăruia pentru întreținerea adunării, și se împărțea o tavă pe care să se pună bani, și a ajuns tava și în dreptul unui tinerel, a căutat în buzunare și n-a găsit nimic, dar când a ajuns tava la el, a zis "coborâți tava!", și s-a coborât tava până la brâu, dar tinerelul a zis "coborâți-o mai jos, mai jos, puneți-o pe podea!", și atunci el s-a pus cu totul pe tavă "Doamne Isuse, mă dau cu totul ție!".
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu