joi, 27 martie 2014

27, Joi - 2

Zidire, seara
Predică, 2 Samuel 21:1-6, mesaj transmis prin Ionel Dorobanțu Descarcă MP3
...
2 Samuel 21:1 Pe vremea lui David, a fost o foamete care a ținut trei ani. David a întrebat pe Domnul, și Domnul a zis: „Din pricina lui Saul și a casei lui sângeroase, pentru că a ucis pe gabaoniți, este foametea aceasta.”  21:2 Împăratul a chemat pe gabaoniți să le vorbească. – Gabaoniții nu erau dintre copiii lui Israel, ci erau o rămășiță a amoriților; copiii lui Israel se legaseră față de ei cu un jurământ, și totuși Saul voise să-i ucidă, în râvna lui pentru copiii lui Israel și Iuda. –  21:3 David a zis gabaoniților: „Ce pot face eu pentru voi și cu ce să fac ispășire, ca să binecuvântați moștenirea Domnului?”  21:4 Gabaoniții i-au răspuns: „Nu voim nici argint, nici aur de la Saul și de la casa lui și nici nu este treaba noastră să omorâm pe cineva din Israel.” Și împăratul a zis: „Ce voiți, dar, să vă fac?”  21:5 Ei au răspuns împăratului: „Fiindcă omul acela ne-a slăbit și își pusese de gând să ne nimicească pentru ca să ne facă să pierim din tot ținutul lui Israel,  21:6 să ni se dea șapte bărbați din fiii lui și-i vom spânzura înaintea Domnului, la Ghibeea lui Saul, alesul Domnului.” Și împăratul a zis: „Vi-i voi da.”
David a alergat la Dumnezeu.
Coloseni 3:16 Cuvântul lui Hristos să locuiască din belșug în voi
2 Corinteni 4:3 Și, dacă Evanghelia noastră este acoperită, este acoperită pentru cei ce sunt pe calea pierzării,  4:4 a căror minte necredincioasă a orbit-o dumnezeul veacului acestuia,
Ochii Domnului sunt peste cei neprihăniți și urechea Lui ia aminte la cererile lui.
Îi descoperă lui Dumnezeu că din pricina lui Saul care a fost sângeros, i se întâmpla asta. Saul avusese o râvnă păcătoasă.
Judecători 6:11 Apoi a venit Îngerul Domnului și S-a așezat sub stejarul din Ofra, care era al lui Ioas, din familia lui Abiezer. Ghedeon, fiul său, bătea grâu în teasc ca să-l ascundă de Madian.  6:12 Îngerul Domnului i S-a arătat și i-a zis: „Domnul este cu tine, viteazule!”  6:13 Ghedeon I-a zis: „Rogu-te, domnul meu, dacă Domnul este cu noi, pentru ce ni s-au întâmplat toate aceste lucruri? Și unde sunt toate minunile acelea pe care ni le istorisesc părinții noștri când spun: „Nu ne-a scos oare Domnul din Egipt?” Acum Domnul ne părăsește și ne dă în mâinile lui Madian!”
Ieremia 2:23 Cum poți să zici: „Nu m-am spurcat și nu m-am dus după Baali”? Privește-ți urma pașilor în vale și vezi ce ai făcut
Isaia 44:19 Niciunul nu intră în sine însuși, și n-are nici minte, nici pricepere să-și zică
Romani 7:21 Găsesc, dar, în mine legea aceasta
Romani 7:23 dar văd în mădularele mele o altă lege care se luptă împotriva legii primite de mintea mea și mă ține rob legii păcatului care este în mădularele mele.
Romani 7:24 O, nenorocitul de mine! Cine mă va izbăvi de acest trup de moarte…?  7:25 Mulțumiri fie aduse lui Dumnezeu, prin Isus Hristos, Domnul nostru!… Astfel, dar, cu mintea, eu slujesc Legii lui Dumnezeu; dar cu firea pământească slujesc legii păcatului.
Facem noi curățire înlăuntrul nostru?
Doamne Isuse, arată-mi din ce cauză vine durerea aceasta?
Nu lua nici tu seama la toate cuvintele care se spun despre tine.
"A fost spre binele meu că m-ai smerit!"
Să fim atenți să strângem cuvintele lui Dumnezeu în inimă.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu