duminică, 6 aprilie 2014

6, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, 2 Corinteni 6:11-7:1, mesaj transmis prin Liviu Grosu Descarcă MP3
...
2 Corinteni 6:11 Am dat drumul gurii față de voi, corintenilor! Ni s-a lărgit inima.
12 Voi nu sunteți la strâmtorare în noi; dar inima voastră s-a strâns pentru noi.
13 Faceți-ne și voi la fel – vă vorbesc ca unor copii ai mei – lărgiți-vă și voi!
14 Nu vă înjugați la un jug nepotrivit cu cei necredincioși. Căci ce legătură este între neprihănire și fărădelege? Sau cum poate sta împreună lumina cu întunericul?
15 Ce înțelegere poate fi între Hristos și Belial? Sau ce legătură are cel credincios cu cel necredincios?
16 Cum se împacă templul lui Dumnezeu cu idolii? Căci noi suntem templul Dumnezeului celui Viu, cum a zis Dumnezeu: „Eu voi locui și voi umbla în mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor, și ei vor fi poporul Meu.”
17 De aceea: „Ieșiți din mijlocul lor și despărțiți-vă de ei, zice Domnul; nu vă atingeți de ce este necurat, și vă voi primi.
18 Eu vă voi fi Tată, și voi Îmi veți fi fii și fiice, zice Domnul cel Atotputernic.”
2 Corinteni 7:1 Deci fiindcă avem astfel de făgăduințe, preaiubiților, să ne curățăm de orice întinăciune a cărnii și a duhului și să ne ducem sfințirea până la capăt, în frica de Dumnezeu.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu