joi, 22 mai 2014

22, Joi - 1

Evanghelizare, seara
Predică, Matei 7:13-29, mesaj transmis prin Gigi Andrușcă Descarcă MP3
...
Matei 7:13 Intrați pe poarta cea strâmtă. Căci largă este poarta, lată este calea care duce la pierzare, și mulți sunt cei ce intră pe ea. 7:14 Dar strâmtă este poarta, îngustă este calea care duce la viață, și puțini sunt cei ce o află. 7:15 Păziți-vă de prorocii mincinoși! Ei vin la voi îmbrăcați în haine de oi, dar pe dinăuntru sunt niște lupi răpitori. 7:16 Îi veți cunoaște după roadele lor. Culeg oamenii struguri din spini sau smochine din mărăcini? 7:17 Tot așa, orice pom bun face roade bune, dar pomul rău face roade rele. 7:18 Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rău nu poate face roade bune. 7:19 Orice pom care nu face roade bune este tăiat și aruncat în foc. 7:20 Așa că, după roadele lor îi veți cunoaște. 7:21 Nu oricine-Mi zice: „Doamne, Doamne!” va intra în Împărăția cerurilor, ci cel ce face voia Tatălui Meu care este în ceruri. 7:22 Mulți Îmi vor zice în ziua aceea: „Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Și n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?” 7:23 Atunci le voi spune curat: „Niciodată nu v-am cunoscut; depărtați-vă de la Mine, voi toți care lucrați fărădelege.” 7:24 De aceea, pe oricine aude aceste cuvinte ale Mele, și le face îl voi asemăna cu un om cu judecată care și-a zidit casa pe stâncă. 7:25 A dat ploaia, au venit șuvoaiele, au suflat vânturile și au bătut în casa aceea, dar ea nu s-a prăbușit, pentru că avea temelia zidită pe stâncă. 7:26 Însă oricine aude aceste cuvinte ale Mele, și nu le face, va fi asemănat cu un om nechibzuit care și-a zidit casa pe nisip. 7:27 A dat ploaia, au venit șuvoaiele, au suflat vânturile și au izbit în casa aceea; ea s-a prăbușit, și prăbușirea i-a fost mare.” 7:28 După ce a sfârșit Isus cuvântările acestea, noroadele au rămas uimite de învățătura Lui; 7:29 căci El îi învăța ca unul care avea putere, nu cum îi învățau cărturarii lor.
Calea îngustă este calea ascultării. Niciodată un lup nu va asculta de păstor.
Romani 8:16 Însuși Duhul adeverește împreună cu duhul nostru că suntem copii ai lui Dumnezeu.
Omul nemântuit nu are siguranța.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu