duminică, 22 iunie 2014

22, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Marcu 1:14-15, mesaj transmis prin Andrei Mîrza Descarcă MP3
...
Marcu 1:14 După ce a fost închis Ioan, Isus a venit în Galileea și propovăduia Evanghelia lui Dumnezeu. 1:15 El zicea: „S-a împlinit vremea, și Împărăția lui Dumnezeu este aproape. Pocăiți-vă și credeți în Evanghelie.”
1 Împărați 8:47 dacă se vor coborî în ei înșiși, în țara unde vor fi robi, dacă se vor întoarce la Tine și-Ți vor face cereri în țara celor ce-i vor duce în robie și vor zice: „Am păcătuit, am săvârșit fărădelegi, am făcut rău!”; 8:48 dacă se vor întoarce la Tine din toată inima lor și din tot sufletul lor, în țara vrăjmașilor lor care i-au luat robi, dacă-Ți vor face rugăciuni cu privirile întoarse spre țara lor, pe care ai dat-o părinților lor, spre cetatea pe care ai ales-o și spre Casa pe care am zidit-o eu Numelui Tău – 8:49 ascultă din ceruri, din locul locuinței Tale, rugăciunile și cererile lor: și fă-le dreptate; 8:50 iartă poporului Tău păcatele lui și toate fărădelegile făcute împotriva Ta; trezește mila celor ce-i vor ține robi, ca să se îndure de ei, 8:51 căci sunt poporul Tău și moștenirea Ta, și Tu i-ai scos din Egipt, din mijlocul unui cuptor de fier!
Ezechiel 14:6 De aceea, spune casei lui Israel: „Așa vorbește Domnul Dumnezeu: „Întoarceți-vă și abateți-vă de la idolii voștri, întoarceți-vă privirile de la toate urâciunile voastre!
1 Corinteni 15:3 V-am învățat înainte de toate, așa cum am primit și eu: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi; 15:4 că a fost îngropat, și a înviat a treia zi, după Scripturi; 15:5 și că S-a arătat lui Chifa, apoi celor doisprezece. 15:6 După aceea S-a arătat la peste cinci sute de frați deodată, dintre care cei mai mulți sunt încă în viață, iar unii au adormit. 15:7 În urmă S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor. 15:8 După ei toți, ca unei stârpituri, mi S-a arătat și mie.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu