duminică, 17 august 2014

17, Duminică - tin, 4

Tineret, seara
Predică, 2 Petru 1:12-15, mesaj transmis prin Emi Bălăceanu Descarcă MP3
...
2 Petru 1:12 De aceea, voi fi gata să vă aduc totdeauna aminte de lucrurile acestea, măcar că le știți și sunteți tari în adevărul pe care-l aveți. 1:13 Dar socotesc că este drept, cât voi mai fi în cortul acesta, să vă țin treji aducându-vă aminte; 1:14 căci știu că dezbrăcarea de cortul meu va veni deodată, după cum mi-a arătat Domnul nostru Isus Hristos. 1:15 Îmi voi da osteneala, dar, ca, și după moartea mea, să vă puteți aduce totdeauna aminte de aceste lucruri.
În versetul 12 vedem răbdarea și disponibilitatea lui Petru.
Este greu să spui același lucru de mai multe ori. Adevărul lui Dumnezeu nu se schimbă. Să spunem același lucru dar să-l spunem data viitoare într-un mod diferit.
Persuasiunea lui Petru.
Ioan 21:15 După ce au prânzit, Isus a zis lui Simon Petru: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești tu mai mult decât aceștia?” „Da, Doamne”, I-a răspuns Petru, „știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște mielușeii Mei.” 21:16 I-a zis a doua oară: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești?” „Da, Doamne”, I-a răspuns Petru, „știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște oițele Mele.” 21:17 A treia oară i-a zis Isus: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești?” Petru s-a întristat că-i zisese a treia oară: „Mă iubești?” și I-a răspuns: „Doamne, Tu toate le știi; știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște oile Mele! 21:18 Adevărat, adevărat îți spun că atunci când erai mai tânăr, singur te încingeai și te duceai unde voiai; dar când vei îmbătrâni, îți vei întinde mâinile, și altul te va încinge și te va duce unde nu vei voi.” 21:19 A zis lucrul acesta ca să arate cu ce fel de moarte va proslăvi Petru pe Dumnezeu. Și, după ce a vorbit astfel, i-a zis: „Vino după Mine.”
Nu știm când vom pleca de pe pământul acesta dar Domnul ne cere "paște oile Mele!"
Galateni 6:1 Fraților, chiar dacă un om ar cădea deodată în vreo greșeală, voi, care sunteți duhovnicești, să-l ridicați cu duhul blândeții. Și ia seama la tine însuți, ca să nu fii ispitit și tu. 6:2 Purtați-vă sarcinile unii altora și veți împlini astfel legea lui Hristos.
Cât de mult ne pasă de frații din jurul nostru?
Avem atâtea modalități pentru a păstori pe cei din jurul nostru! Minute nelimitate, SMS-uri nelimitate.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu