duminică, 24 august 2014

24, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, 2 Petru 1:15-17, mesaj transmis prin Teo Toculeț Descarcă MP3
...
2 Petru 1:15 Îmi voi da osteneala, dar, ca, și după moartea mea, să vă puteți aduce totdeauna aminte de aceste lucruri.  1:16 În adevăr, v-am făcut cunoscut puterea și venirea Domnului nostru Isus Hristos, nu întemeindu-ne pe niște basme meșteșugit alcătuite, ci ca unii care am văzut noi înșine cu ochii noștri mărirea Lui.  1:17 Căci El a primit de la Dumnezeu Tatăl cinste și slavă, atunci când, din slava minunată, s-a auzit deasupra Lui un glas care zicea: „Acesta este Fiul Meu preaiubit în care Îmi găsesc plăcerea.”
Cu ce rămân oamenii după ce plecăm de pe acest pământ? Să-ți dai osteneala pentru slava lui Dumnezeu!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu