duminică, 21 septembrie 2014

21, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Matei 5:6, mesaj transmis prin Ionel Banu Descarcă MP3
...
Matei 5:6 Ferice de cei flămânzi și însetați după neprihănire, căci ei vor fi săturați!
Sau demni de a fi felicitați.
Despre neprihănire:
Matei 6:33 Căutați mai întâi Împărăția lui Dumnezeu și neprihănirea Lui, și toate aceste lucruri vi se vor da pe deasupra.
Fericirea aceasta subliniază una din doctrinele fundamentale ale Scripturii. "Flămânzi și însetați după neprihănire". Omul acela dorește permanent părtășia cu Dumnezeu.
Să-mi doresc cu toată inima să fiu tot mai sfânt. "Fiți sfinți căci Eu sunt sfânt".
1 Ioan 1:3 Și părtășia noastră este cu Tatăl și cu Fiul Său, Isus Hristos.
Luca 15:18 Mă voi scula, mă voi duce la tatăl meu și-i voi zice: „Tată, am păcătuit împotriva cerului și împotriva ta 15:19 și nu mai sunt vrednic să mă chem fiul tău; fă-mă ca pe unul din argații tăi.”
2 Timotei 3:16 Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu și de folos ca să învețe, să mustre, să îndrepte, să dea înțelepciune în neprihănire, 3:17 pentru ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârșit și cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.
Oameni ai lui Dumnezeu care au avut sete după Dumnezeu.
Sângele neprihănitului Abel.
Matei 23:35 sângele neprihănitului Abel
Romani 4:3 Căci ce zice Scriptura? „Avraam a crezut pe Dumnezeu, și aceasta i s-a socotit ca neprihănire.”
Avraam, Evrei 11
Moise.
Exodul 33:13 Acum, dacă am căpătat trecere înaintea Ta, arată-mi căile Tale; atunci Te voi cunoaște și voi avea trecere înaintea Ta. Și gândește-Te că neamul aceasta este poporul Tău!”
Exodul 33:18 Moise a zis: „Arată-mi slava Ta!”
Fii lui Core.
Psalmi 42:1 Cum dorește un cerb izvoarele de apă, așa Te dorește sufletul meu pe Tine, Dumnezeule! 42:2 Sufletul meu însetează după Dumnezeu, după Dumnezeul cel Viu;
David.
Psalmi 63:1 (Un psalm al lui David. Făcut când era în pustiul lui Iuda.) Dumnezeule, Tu ești Dumnezeul meu, pe Tine Te caut! Îmi însetează sufletul după Tine, îmi tânjește trupul după Tine, într-un pământ sec, uscat și fără apă. 63:2 Așa Te privesc eu în Locașul cel Sfânt, ca să-Ți văd puterea și slava.
Apostolul Pavel.
Filipeni 3:9 și să fiu găsit în El, nu având o neprihănire a mea pe care mi-o dă Legea, ci aceea care se capătă prin credința în Hristos, neprihănirea pe care o dă Dumnezeu, prin credință.
Filipeni 3:10 Și să-L cunosc pe El și puterea învierii Lui, și părtășia suferințelor Lui, și să mă fac asemenea cu moartea Lui;
Domnul Isus.
Isaia 53:11 ...Robul Meu cel neprihănit va pune pe mulți oameni într-o stare după voia lui Dumnezeu...
Ieremia 23:5 Iată vin zile, zice Domnul, când voi ridica lui David o Odraslă neprihănită. El va împărăți, va lucra cu înțelepciune și va face dreptate și judecată în țară.
Luca 23:4 Pilat a zis preoților celor mai de seamă și noroadelor: „Eu nu găsesc nicio vină în Omul acesta.”
Marcu 15:39 Sutașul care stătea în fața lui Isus, când a văzut că Și-a dat astfel duhul, a zis: „Cu adevărat, Omul acesta era Fiul lui Dumnezeu!” Luca 23:47 Sutașul, când a văzut ce se întâmplase, a slăvit pe Dumnezeu și a zis: „Cu adevărat, Omul acesta era neprihănit!”
1 Ioan 2:1 Copilașilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiți. Dar, dacă cineva a păcătuit, avem la Tatăl un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihănit.
Psalmi 55:22 Încredințează-ți soarta în mâna Domnului, și El te va sprijini. El nu va lăsa niciodată să se clatine cel neprihănit.
Evrei 13:5 Să nu fiți iubitori de bani. Mulțumiți-vă cu ce aveți, căci El însuși a zis: „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.”
Psalmi 37:25 Am fost tânăr, și am îmbătrânit, dar n-am văzut pe cel neprihănit părăsit, nici pe urmașii lui cerșindu-și pâinea.
Este o făgăduință: "căci ei vor fi săturați".
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu