duminică, 14 decembrie 2014

14, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, seara
Predică, Geneza 3:8-13; Luca 2:10-20, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Frica și rușinea ca o consecință a vieții de propagare a păcatului
În Geneza 4, nu departe de scena cu frică și rușine din Eden, apare o crimă: Cain îl omoară pe fratele său Abel. Și după 1500 de ani toată lumea este stricată, doar un om a căpătat trecere înaintea lui Dumnezeu: Noe.
Păcatul esențialmente este împotriva lui Dumnezeu.
Iov 38:1 Domnul a răspuns lui Iov din mijlocul furtunii și a zis: 38:2 „Cine este cel ce Îmi întunecă planurile prin cuvântări fără pricepere? 38:3 Încinge-ți mijlocul ca un viteaz, ca Eu să te întreb, și tu să Mă înveți.
Iov 42:5 „Urechea mea auzise vorbindu-se de Tine; dar acum ochiul meu Te-a văzut. 42:6 De aceea mi-e scârbă de mine și mă pocăiesc în țărână și cenușă.”
Moartea Domnului Isus Hristos merge pe traiectoria aceasta:
Psalmi 22:1 Dumnezeule! Dumnezeule! Pentru ce m-ai părăsit și pentru ce Te depărtezi fără să-mi ajuți și fără s-asculți plângerile mele? 22:2 Strig ziua, Dumnezeule, și nu-mi răspunzi: strig și noaptea, și tot n-am odihnă.
Inițiativa împăcării nu este a noastră păcătoșii.
Păcatul nu-l vrea pe El, și păcătosul nu-l vrea pe El dacă rămâne în starea aceasta.
Cât de împietrită poate să fie inima omului!
Omul rămâne cu problema lui dar Dumnezeu a făcut totul! Este exemplar Dumnezeu și Domnul Isus. Un Dumnezeu care ni se dă.
Ce va fi în veșnicie în cer? Un torent de mulțumire.
El este totul, noi suntem nimic!
2 Tesaloniceni 1:9 Ei vor avea ca pedeapsă o pierzare veșnică de la fața Domnului și de la slava puterii Lui,
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu