miercuri, 4 februarie 2015

4, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Efeseni 5:21-33, mesaj transmis prin Sergiu Iorgulescu Descarcă MP3
...
Familia ca un mediu de manifestare a dragostei.
Diferite limbaje care privesc dragostea.
"Bărbatul să-și iubească soția", dragostea jertfitoare.
Și supunerea este tot o formă a dragostei
Ioan 14:15 Dacă Mă iubiți, veți păzi poruncile Mele.
Efeseni 14:21 Cine are poruncile Mele și le păzește acela Mă iubește
Efeseni 14:23 „Dacă Mă iubește cineva, va păzi Cuvântul Meu
Forme diferite de manifestare a dragostei.
Efeseni 5:28 Tot așa trebuie să-și iubească și bărbații nevestele, ca pe trupurile lor. Cine își iubește nevasta se iubește pe sine însuși. 5:29 Căci nimeni nu și-a urât vreodată trupul lui, ci îl hrănește, îl îngrijește cu drag, ca și Hristos Biserica;
Omul trebuie să își iubească trupul, dar trebuie să-l îngrijească în acele condiții ale Cuvântului lui Dumnezeu.
Omul trebuie să îngrijească ceea ce a primit din partea lui Dumnezeu.
Fără credință este cu neputință să-I fim plăcuți Lui.
Alipirea este o taină.
În viața de căsnicie trebuie să realizăm ceva din taina lui Dumnezeu. Nu putem realiza frumusețea cerească a căsniciei dacă nu ne așezăm în Domnul Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu