duminică, 8 martie 2015

8, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, 1 Ioan 3:10-24, mesaj transmis prin Daniel Coteanu Descarcă MP3
...
Iuda 1:4 Căci s-au strecurat printre voi unii oameni, scriși demult pentru osânda aceasta, … 1:10 Aceștia, dimpotrivă, batjocoresc ce nu cunosc și se pierd singuri în ceea ce știu din fire, ca dobitoacele fără minte. 1:11 Vai de ei! Căci au urmat pe calea lui Cain!
Lipsa dragostei ar putea fi generată de faptul că ne aflăm în moarte. Lipsa dragostei din noi generează violență. Există lipsa dragostei care ucide chiar și fără manifestările acestea exterioare.
Ioan 17:20 Și Mă rog nu numai pentru ei, ci și pentru cei ce vor crede în Mine prin cuvântul lor. 17:21 Mă rog ca toți să fie una, cum Tu, Tată, ești în Mine, și Eu în Tine; ca și ei să fie una în Noi, pentru ca lumea să creadă că Tu M-ai trimis. 17:22 Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei să fie una, cum și Noi suntem una
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu