duminică, 12 aprilie 2015

12, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, 1 Corinteni 15:1-10, mesaj transmis prin Sergiu Iorgulescu Descarcă MP3
...
1 Corinteni 15:1 Vă fac cunoscut, fraților, Evanghelia pe care v-am propovăduit-o, pe care ați primit-o, în care ați rămas 15:2 și prin care sunteți mântuiți, dacă o țineți așa după cum v-am propovăduit-o; altfel, degeaba ați crezut. 15:3 V-am învățat înainte de toate, așa cum am primit și eu: că Hristos a murit pentru păcatele noastre, după Scripturi; 15:4 că a fost îngropat, și a înviat a treia zi, după Scripturi; 15:5 și că S-a arătat lui Chifa, apoi celor doisprezece. 15:6 După aceea S-a arătat la peste cinci sute de frați deodată, dintre care cei mai mulți sunt încă în viață, iar unii au adormit. 15:7 În urmă S-a arătat lui Iacov, apoi tuturor apostolilor. 15:8 După ei toți, ca unei stârpituri, mi S-a arătat și mie. 15:9 Căci eu sunt cel mai neînsemnat dintre apostoli; nu sunt vrednic să port numele de apostol, fiindcă am prigonit Biserica lui Dumnezeu. 15:10 Prin harul lui Dumnezeu sunt ce sunt. Și harul Lui față de mine n-a fost zadarnic; ba încă am lucrat mai mult decât toți: totuși nu eu, ci harul lui Dumnezeu care este în mine.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu