miercuri, 22 aprilie 2015

22, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Efeseni 6:18-20, mesaj transmis prin Daniel Apostoiu Descarcă MP3
...
Efeseni 6:18 Faceți în toată vremea, prin Duhul, tot felul de rugăciuni și cereri. Vegheați la aceasta, cu toată stăruința, și rugăciune pentru toți sfinții 6:19 și pentru mine, ca ori de câte ori îmi deschid gura să mi se dea cuvânt, ca să fac cunoscut cu îndrăzneală taina Evangheliei, 6:20 al cărei sol în lanțuri sunt; pentru ca, zic, să vorbesc cu îndrăzneală, cum trebuie să vorbesc.
"pentru mine, ca ori de câte ori îmi deschid gura să mi se dea cuvânt" (Efeseni 6:19)
Dumnezeu ne cheamă să ne rugăm pentru cine vorbește.
"cu toată stăruința" (Efeseni 6:18)
Câtă deschisă este inima mea atâta har îmi dă Dumnezeu. Rugăciunea pe care o fac acasă înainte de a veni aicea.
"al cărei sol în lanțuri sunt; pentru ca, zic, să vorbesc cu îndrăzneală, cum trebuie să vorbesc." (Efeseni 6:20)
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu