miercuri, 13 mai 2015

13, Miercuri - 5

Zidire, seara
Predică, Filipeni 1:4-5, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Filipeni 1:4 În toate rugăciunile mele mă rog pentru voi toți, cu bucurie, 1:5 pentru partea pe care o luați la Evanghelie, din cea dintâi zi până acum.
Cum a fost cea dintâi zi când Dumnezeu s-a îndurat de noi.
"din cea dintâi zi până acum"
(Filipeni 1:5)
Filipeni 1:6 Sunt încredințat că Acela care a început în voi această bună lucrare o va isprăvi până în ziua lui Isus Hristos.
Partea la Evanghelie.
"din cea dintâi zi până acum
Sunt încredințat că Acela care a început în voi această bună lucrare o va isprăvi până în ziua lui Isus Hristos."
Se referă la statornicia filipenilor în vestirea evangheliei.
"ziua lui Isus Hristos". Ca scop este ziua venirii Domnului Isus Hristos.
Filipeni 2:16 ținând sus Cuvântul vieții; așa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda că n-am alergat, nici nu m-am ostenit în zadar.
Filipeni 1:10 ca să deosebiți lucrurile alese, pentru ca să fiți curați și să nu vă poticniți până în ziua venirii lui Hristos,
Filipeni 1:7 ... fiindcă vă port în inima mea ...
Filipeni 1:7 ... voi sunteți toți părtași aceluiași har...
Filipeni 1:7 Este drept să gândesc astfel despre voi...
Epistola către Filipeni este plină de sensibilitate și ne învață cum să gândim Cristic.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu