miercuri, 27 mai 2015

27, Miercuri - 2

Zidire, seara
Predică, Filipeni 1:3-4, mesaj transmis prin Teofil Cernat Descarcă MP3
...
1:3 Mulțumesc Dumnezeului meu pentru toată aducerea aminte pe care o păstrez despre voi.  1:4 În toate rugăciunile mele mă rog pentru voi toți, cu bucurie,
Cum sunt eu în adunare? Pot să mulțumească ceilalți pentru mine? Cum mă port eu față de frații din adunare? Cum mă port eu față de surorile din adunare?
Motivul pentru care putea apostolul Pavel să mulțumească pentru toți era: "… fiindcă vă port în inima mea…" (Filipeni 1:7).
Dumnezeu a avut inițiativa mântuirii noastre. Lucrul acesta ne ajută să fim recunoscători.
1 Tesaloniceni 5:23 Dumnezeul păcii să vă sfințească El însuși pe deplin; și duhul vostru, sufletul vostru și trupul vostru să fie păzite întregi, fără prihană, la venirea Domnului nostru Isus Hristos.  5:24 Cel ce v-a chemat este credincios și va face lucrul acesta.
El "să vă sfințească", El să vă păzească, pentru că "Cel ce v-a chemat este credincios"!
1 Petru 5:10 Dumnezeul oricărui har, care v-a chemat în Hristos Isus la slava Sa veșnică, după ce veți suferi puțină vreme, vă va desăvârși, vă va întări, vă va da putere și vă va face neclintiți.  5:11 A Lui să fie slava și puterea în vecii vecilor! Amin.
Psalmi 139:23 Cercetează-mă, Dumnezeule…
Filipeni 1:11 … spre slava și lauda lui Dumnezeu.  1:12 … împrejurările în care mă găsesc, mai degrabă au lucrat la înaintarea Evangheliei.
1 Împărați 18:36 … Fă să se știe astăzi că Tu ești Dumnezeu în Israel, că eu sunt slujitorul Tău …
Filipeni 1:13 În adevăr, în toată curtea împărătească și pretutindeni aiurea, toți știu că sunt pus în lanțuri din pricina lui Isus Hristos.
Nu cumva ne este teamă să ne declarăm identitatea față de cei din lume? Să nu ne fie teamă să ne declarăm identitatea noastră!
Apocalipsa 3:12 Pe cel ce va birui îl voi face un stâlp în Templul Dumnezeului Meu, și nu va mai ieși afară din el…
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu