miercuri, 10 iunie 2015

10, Miercuri - 1

Zidire, seara
Predică, Filipeni 1:18, mesaj transmis prin Andrei Mîrza Descarcă MP3
...
Filipeni 1:18 Ce ne pasă? Oricum, fie de ochii lumii, fie din toată inima, Hristos este propovăduit. Eu mă bucur de lucrul acesta și mă voi bucura.
O bucurie vie, reală care rămâne și în necazuri, nu doar o bucurie statică.
1 Samuel 2:1 Ana s-a rugat și a zis: „Mi se bucură inima în Domnul, puterea mea a fost înălțată de Domnul...
Dar este și bucuria mântuirii.
Psalmi 9:14 ca să vestesc toate laudele Tale în porțile fiicei Sionului și să mă bucur de mântuirea Ta.
Alt aspect este bucuria în Domnul.
Psalmi 104:34 Fie plăcute Lui cuvintele mele! Mă bucur de Domnul. ???
Romani 2:4 Sau disprețuiești tu bogățiile bunătății, îngăduinței și îndelungii Lui răbdări? Nu vezi tu că bunătatea lui Dumnezeu te îndeamnă la pocăință?
Psalmi 106:5 ca să văd fericirea aleșilor Tăi, să mă bucur de bucuria poporului Tău ...
Epistola către Filipeni tratează cu predilecție tema bucuriei.
Filipeni 1:18 ... Hristos este propovăduit. Eu mă bucur de lucrul acesta și mă voi bucura.
Motivația corecta a Evangheliei.
Filipeni 1:15 Unii, este adevărat, propovăduiesc pe Hristos din pizmă și din duh de ceartă; dar alții, din bunăvoință. 1:16 Aceștia din urmă lucrează din dragoste, ca unii care știu că eu sunt însărcinat cu apărarea Evangheliei; 1:17 cei dintâi, din duh de ceartă vestesc pe Hristos nu cu gând curat, ci ca să mai adauge un necaz la lanțurile mele.
Este o gradație a motivației vestirii Evangheliei.
1 Corinteni 9:16 ... și vai de mine, dacă nu vestesc Evanghelia!
...
1 Corinteni 9:22
Importanța conduitei noastre.
Filipeni 1:27 Numai, purtați-vă într-un chip vrednic de Evanghelia lui Hristos, pentru ca, fie că voi veni să vă văd, fie că voi rămâne departe de voi, să aud despre voi că rămâneți tari în același duh și că luptați cu un suflet pentru credința Evangheliei,
Viața este o Evanghelie care poate vorbi mai mult decât vorbele.
În momente critice Dumnezeu ne poate întări.
Mă bucur eu că Evanghelia este vestită?
Bucuria Domnului va fi tăria voastră!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu