duminică, 21 iunie 2015

21, Duminică - tin, 1

Tineret, seara
Predică, 2 Ioan 1:1-13, mesaj transmis prin Andrei Banu Descarcă MP3
...
Tema acestei epistole este iubind și trăind adevărul. Versetul cheie este
2 Ioan 1:4 M-am bucurat foarte mult când am aflat pe unii din copiii tăi umblând în adevăr, după porunca pe care am primit-o de la Tatăl.
Adevărul este porunca lui Dumnezeu.
Nu suntem chemați să mergem singuri pe calea aceasta.
Adevărul te scapă de păcate de jugul păcatelor, dar pe urmă vin alte probleme, satana încearcă să pună piedice, s-ar putea să pară probleme mari dar ele sunt de scurtă durată.
Prima piedică este batjocura. Începe cineva să umble cu Domnul Isus și care este primul lucru pe care îl fac ceilalți: "Tu crezi că poți să fii creștin? Uită-te la tine, tu nu te poți schimba!"
Domnul Isus poate să dea putere, putere de viață în Domnul Isus Hristos.
Neemia 6:3 Le-am trimis soli cu următorul răspuns: „Am o mare lucrare de făcut și nu pot să mă cobor; cât timp l-aș lăsa ca să vin la voi, lucrul ar înceta.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu