duminică, 2 august 2015

2, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Luca 7:1-10, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
...
Luca 7:1 După ce a sfârșit de rostit toate aceste cuvântări înaintea norodului care-L asculta, Isus a intrat în Capernaum. 7:2 Un sutaș avea un rob la care ținea foarte mult și care era bolnav pe moarte. 7:3 Fiindcă auzise vorbindu-se despre Isus, sutașul a trimis la El pe niște bătrâni ai iudeilor, ca să-L roage să vină să vindece pe robul lui. 7:4 Aceștia au venit la Isus, L-au rugat cu tot dinadinsul și au zis: „Face să-i faci acest bine; 7:5 căci iubește neamul nostru și el ne-a zidit sinagoga.” 7:6 Isus a plecat cu ei; dar nu era departe de casă, când sutașul a trimis la El pe niște prieteni să-I spună: „Doamne, nu Te mai osteni atâta, pentru că nu sunt vrednic să intri sub acoperământul meu. 7:7 De aceea nici nu m-am socotit vrednic să vin eu însumi la Tine. Ci zi o vorbă, și robul meu va fi tămăduit. 7:8 Căci și eu, care sunt sub stăpânirea altuia, am sub mine ostași. Și zic unuia: „Du-te!”, și se duce; altuia: „Vino!”, și vine; și robului meu: „Fă cutare lucru!”, și-l face.” 7:9 Când a auzit Isus aceste vorbe, S-a minunat de sutaș, S-a întors spre norodul care mergea după El și a zis: „Vă spun că nici chiar în Israel n-am găsit o credință atât de mare.” 7:10 Când s-au întors acasă, trimișii au găsit sănătos pe robul care fusese bolnav.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu