duminică, 9 august 2015

9, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, Iuda 1:1-25; Ioan 7:1-8, mesaj transmis prin Sergiu Iorgulescu Descarcă MP3
...
Ioan 7:1 După aceea Isus străbătea Galileea; nu voia să stea în Iudeea, pentru că iudeii căutau să-L omoare. 7:2 Și praznicul iudeilor, praznicul zis al Corturilor, era aproape. 7:3 Frații Lui I-au zis: „Pleacă de aici și du-Te în Iudeea, ca să vadă și ucenicii Tăi lucrările pe care le faci. 7:4 Nimeni nu face ceva în ascuns, când caută să se facă cunoscut: dacă faci aceste lucruri, arată-Te lumii.” 7:5 Căci nici frații Lui nu credeau în El. 7:6 Isus le-a zis: „Vremea Mea n-a sosit încă, dar vouă vremea totdeauna vă este prielnică. 7:7 Pe voi lumea nu vă poate urî; pe Mine Mă urăște, pentru că mărturisesc despre ea că lucrările ei sunt rele. 7:8 Suiți-vă voi la praznicul acesta; Eu încă nu Mă sui la praznicul acesta, fiindcă nu Mi s-a împlinit încă vremea.”
Două categorii de oameni: Eu și voi (frații Mei).
Suntem cu El, cu Domnul Isus; sai suntem cu ei, cu lumea?
Păcatul omului de la început: să se arate, să se remarce.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu