duminică, 13 septembrie 2015

13, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, Iuda 1:17-18, Adu-ți aminte, mesaj transmis prin Andrei Mîrza Descarcă MP3
...
Iuda 1:17 Dar voi, preaiubiților, aduceți-vă aminte de vorbele vestite mai dinainte de apostolii Domnului nostru Isus Hristos. 1:18 Cum vă spuneau că în vremurile din urmă vor fi batjocoritori, care vor trăi după poftele lor nelegiuite.
Iuda 1:17 Dar voi, preaiubiților, aduceți-vă aminte de vorbele vestite mai dinainte
2 Timotei 2:8 Adu-ți aminte de Domnul Isus Hristos...
Când citești Cuvântul te întâlnești cu persoana Domnului Isus Hristos.
2 Petru 3:2 ca să vă fac să vă aduceți aminte de lucrurile vestite mai dinainte de sfinții proroci și de porunca Domnului și Mântuitorului nostru, dată prin apostolii voștri. 3:3 Înainte de toate, să știți că în zilele din urmă vor veni batjocoritori plini de batjocuri, care vor trăi după poftele lor
Faptele apostolilor 20:18 Când au venit la el, le-a zis: „Știți cum m-am purtat cu voi în toată vremea, din ziua dintâi în care am pus piciorul pe pământul Asiei. 20:19 Am slujit Domnului cu toată smerenia, cu multe lacrimi și în mijlocul încercărilor pe care mi le ridicau uneltirile iudeilor. 20:20 Știți că n-am ascuns nimic din ce vă era de folos și nu m-am temut să vă propovăduiesc și să vă învăț înaintea norodului și în case 20:21 și să vestesc iudeilor și grecilor pocăința față de Dumnezeu și credința în Domnul nostru Isus Hristos. 20:22 Și acum, iată că, împins de Duhul, mă duc la Ierusalim, fără să știu ce mi se va întâmpla acolo. 20:29 Știu bine că, după plecarea mea, se vor vârî între voi lupi răpitori, care nu vor cruța turma; 20:30 și se vor scula din mijlocul vostru oameni care vor învăța lucruri stricăcioase, ca să tragă pe ucenici de partea lor. 20:31 De aceea vegheați și aduceți-vă aminte că, timp de trei ani, zi și noapte, n-am încetat să sfătuiesc cu lacrimi pe fiecare din voi.
"Adu-ți aminte": 1) Avem o comoară: Cuvântul lui Dumnezeu; 2) Suntem creați de Dumnezeu cu capacitatea de a ne aminti, epistola lui Iuda e o lecție de la urmă un lucru negativ pe care Iuda ni-l pune în față; 3) Să-ți ocupi timpul cu citirea, cu meditarea la Cuvântul lui Dumnezeu;
Este și pofta aceasta a duhului de întâietate. Iuda 1:19 Ei sunt aceia care dau naștere la dezbinări, oameni supuși poftelor firii, care n-au Duhul.
Psalmi 1:1 Ferice de omul care nu se duce la sfatul celor răi, nu se oprește pe calea celor păcătoși și nu se așază pe scaunul celor batjocoritori! 1:2 Ci își găsește plăcerea în Legea Domnului, și zi și noapte cugetă la Legea Lui!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu