miercuri, 23 septembrie 2015

23, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Filipeni 3:8-11, mesaj transmis prin Fănel Videanu Descarcă MP3
...
Filipeni 3:8 Ba încă și acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, față de prețul nespus de mare al cunoașterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate și le socotesc ca un gunoi, ca să câștig pe Hristos 3:9 și să fiu găsit în El, nu având o neprihănire a mea pe care mi-o dă Legea, ci aceea care se capătă prin credința în Hristos, neprihănirea pe care o dă Dumnezeu, prin credință. 3:10 Și să-L cunosc pe El și puterea învierii Lui, și părtășia suferințelor Lui, și să mă fac asemenea cu moartea Lui; 3:11 ca să ajung cu orice chip, dacă voi putea, la învierea din morți.
Neprihănirea pe care o dă Legea în comparație cu neprihănirea pe care o dă Dumnezeu de la El. Dumnezeu dă neprihănirea.
Neprihănirea vine prin cunoașterea, prin credința în Domnul Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu