duminică, 24 ianuarie 2016

24, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Ioan 4:28-42, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Ioan 4:28 Atunci femeia și-a lăsat găleata, s-a dus în cetate și a zis oamenilor: 4:29 „Veniți de vedeți un Om care mi-a spus tot ce am făcut; nu cumva este Acesta Hristosul?” 4:30 Ei au ieșit din cetate și veneau spre El. 4:31 În timpul acesta, ucenicii Îl rugau să mănânce și ziceau: „Învățătorule, mănâncă!” 4:32 Dar El le-a zis: „Eu am de mâncat o mâncare pe care voi n-o cunoașteți.” 4:33 Ucenicii au început să-și zică deci unii altora: „Nu cumva I-a adus cineva să mănânce?” 4:34 Isus le-a zis: „Mâncarea Mea este să fac voia Celui ce M-a trimis și să împlinesc lucrarea Lui. 4:35 Nu ziceți voi că mai sunt patru luni până la seceriș? Iată, Eu vă spun: ridicați-vă ochii și priviți holdele care sunt albe acum, gata pentru seceriș. 4:36 Cine seceră primește o plată și strânge rod pentru viața veșnică; pentru ca și cel ce seamănă și cel ce seceră să se bucure în același timp. 4:37 Căci, în această privință, este adevărată zicerea: „Unul seamănă, iar altul seceră.” 4:38 Eu v-am trimis să secerați acolo unde nu voi v-ați ostenit; alții s-au ostenit, și voi ați intrat în osteneala lor.” 4:39 Mulți samariteni din cetatea aceea au crezut în Isus din pricina mărturiei femeii, care zicea: „Mi-a spus tot ce am făcut.” 4:40 Când au venit samaritenii la El, L-au rugat să rămână la ei. Și El a rămas acolo două zile. 4:41 Mult mai mulți au crezut în El din pricina cuvintelor Lui. 4:42 Și ziceau femeii: „Acum nu mai credem din pricina spuselor tale, ci din pricină că L-am auzit noi înșine și știm că Acesta este în adevăr Hristosul, Mântuitorul lumii.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu