duminică, 14 februarie 2016

14, Duminică - ev, 1

Evanghelizare, dimineața
Predică, Luca 14:15-24, mesaj transmis prin Andrei Banu Descarcă MP3
...
Luca 14:15 Unul din cei ce ședeau la masă cu El, când a auzit aceste vorbe, I-a zis: „Ferice de acela care va prânzi în Împărăția lui Dumnezeu!” 14:16 Și Isus i-a răspuns: „Un om a dat o cină mare și a poftit pe mulți. 14:17 La ceasul cinei, a trimis pe robul său să spună celor poftiți: „Veniți, căci iată că toate sunt gata.” 14:18 Dar toți, parcă fuseseră vorbiți, au început să se dezvinovățească. Cel dintâi i-a zis: „Am cumpărat un ogor și trebuie să mă duc să-l văd; rogu-te să mă ierți.” 14:19 Un altul a zis: „Am cumpărat cinci perechi de boi și mă duc să-i încerc: iartă-mă, te rog.” 14:20 Un altul a zis: „Tocmai acum m-am însurat și de aceea nu pot veni.” 14:21 Când s-a întors robul, a spus stăpânului său aceste lucruri. Atunci stăpânul casei s-a mâniat și a zis robului său: „Du-te degrabă în piețele și ulițele cetății și adu aici pe cei săraci, ciungi, orbi și șchiopi.” 14:22 La urmă, robul a zis: „Stăpâne, s-a făcut cum ai poruncit, și tot mai este loc.” 14:23 Și stăpânul a zis robului: „Ieși la drumuri și la garduri, și pe cei ce-i vei găsi, silește-i să intre, ca să mi se umple casa. 14:24 Căci vă spun că niciunul din cei poftiți nu va gusta din cina mea.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu