sâmbătă, 19 martie 2016

19, Sâmbătă - 16

Zidire, după-amiaza
Predică, Neemia 11, Faptele apostolilor 20:17-18,28-31, mesaj transmis prin Cristian Miron Descarcă MP3
...
Faptele apostolilor 20:17 Însă din Milet, Pavel a trimis la Efes și a chemat pe prezbiterii bisericii.
18 Când au venit la el, le-a zis: „Știți cum m-am purtat cu voi în toată vremea, din ziua dintâi în care am pus piciorul pe pământul Asiei.
Faptele apostolilor 20:28 Luați seama dar la voi înșivă și la toată turma peste care v-a pus Duhul Sfânt episcopi1, ca să păstoriți Biserica Domnului, pe care a câștigat-o cu însuși sângele Său.
29 Știu bine că, după plecarea mea, se vor vârî între voi lupi răpitori, care nu vor cruța turma,
30 și se vor scula din mijlocul vostru oameni care vor învăța lucruri stricăcioase, ca să tragă pe ucenici de partea lor.
31 De aceea vegheați și aduceți-vă aminte că, timp de trei ani, zi și noapte, n-am încetat să sfătuiesc cu lacrimi pe fiecare din voi.
Există lupi răpitori în Biserică?
Când avem o durere în inimă și avem sinceritate și ne rugăm, Dumnezeu ne ascultă.
Dar dacă acuma, va veni cineva între noi să ne tulbure, cum am reacționa? Am reacționa diferit.
Cum sunt lupii răpitori:
Orice text scos din context este un pretext pentru o doctrină greșită. Adevărul este păstrat în inima noastră. Mântuirea este cu caracter veșnic.
...
1 Timotei 4:1-3
Epistolele pastorale indică o respingere a învățăturilor apostolice.
Spiritul acesta de influență este foarte puternic și dacă nu rămânem ancorați în Cuvântul lui Dumnezeu, putem fi influențați și noi.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu