miercuri, 23 martie 2016

23, Miercuri - 2

Zidire, seara
Predică, Coloseni 2:1-2, Ioan 17:24, mesaj transmis prin Nelu Istrate Descarcă MP3
...
Coloseni 2:1 Vreau, ...
Ioan 17:24 Tată, vreau ca acolo unde sunt Eu, să fie împreună cu Mine și aceia pe care Mi i-ai dat Tu, ca să vadă slava Mea, slavă pe care Mi-ai dat-o Tu; fiindcă Tu M-ai iubit înainte de întemeierea lumii.
Ce-ar putea să facă Dumnezeu cu cineva care vrea voia lui Dumnezeu!
Coloseni 2:1 Vreau ... să știți ...
Ce carte deschisă a inimii acesteia a omului Pavel.
Ce prețioasă este inima noastră dacă în ea rămâne Domnul Isus. Și rămâne aceasta: să te gândești la altul.
Coloseni 2:1 Vreau ... să știți cât de mare luptă duc pentru voi, ...
Coloseni 2:1 Vreau ... să știți cât de mare luptă duc pentru voi, pentru cei din Laodiceea și pentru toți cei ce nu mi-au văzut fața în trup;
Coloseni 2:2 pentru ca să li se îmbărbăteze inimile, ...
Îmbărbătare; unire în dragoste
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu