duminică, 10 iulie 2016

10 iul. 2016, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Psalmul 23:4, 2 Timotei 1:7, Psalmul 56:3-4, Evrei 13:5-6, Isaia 43:1, Psalmul 91:5-6, Iosua 1:6,7,9 Nu te teme!, mesaj transmis prin Daniel Dumitrescu Descarcă MP3
...
Psalmul 23:4 ... nu mă tem de niciun rău, căci Tu ești cu mine. ...
2 Timotei 1:7 Căci Dumnezeu nu ne-a dat un duh de frică, ci de putere, de dragoste și de chibzuință.
Psalmul 56:3 Ori de câte ori mă tem, eu mă încred în Tine.
4 Eu mă voi lăuda cu Dumnezeu, cu Cuvântul Lui. Mă încred în Dumnezeu și nu mă tem de nimic. Ce pot să-mi facă niște oameni?
Evrei 13:5 ... „Nicidecum n-am să te las, cu niciun chip nu te voi părăsi.”
6 Așa că putem zice plini de încredere: „Domnul este ajutorul meu, nu mă voi teme. Ce mi-ar putea face omul?”
Isaia 43:1 „Nu te teme de nimic, căci Eu te izbăvesc, te chem pe nume: ești al Meu.
Psalmul 91:5 Nu trebuie să te temi nici de groaza din timpul nopții, nici de săgeata care zboară ziua,
6 nici de ciuma care umblă în întuneric, nici de molima care bântuie ziua
Iosua 1:6 Întărește-te și îmbărbătează-te
Iosua 1:9 Nu ți-am dat Eu oare porunca aceasta: ‘Întărește-te și îmbărbătează-te!’? Nu te înspăimânta și nu te îngrozi, căci Domnul, Dumnezeul tău, este cu tine în tot ce vei face.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu