duminică, 14 august 2016

14, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Apocalipsa 3:11,20-22; 22:12,17, mesaj transmis prin Ionel Banu Descarcă MP3
...
Apocalipsa 3:11 Eu vin curând. Păstrează ce ai, ca nimeni să nu-ți ia cununa.
Apocalipsa 3:20 Iată, Eu stau la ușă și bat. Dacă aude cineva glasul Meu și deschide ușa, voi intra la el, voi cina cu el, și el, cu Mine.
21 Celui ce va birui îi voi da să șadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie, după cum și Eu am biruit și am șezut cu Tatăl Meu pe scaunul Lui de domnie.»
22 Cine are urechi, să asculte ce zice Bisericilor Duhul.’”
Apocalipsa 22:12 „Iată , Eu vin curând și răsplata Mea este cu Mine, ca să dau fiecăruia după fapta lui.
Apocalipsa 22:17 Și Duhul și Mireasa zic: „Vino!” Și cine aude să zică: „Vino!” Și celui ce îi este sete să vină; cine vrea, să ia apa vieții fără plată!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu