miercuri, 28 septembrie 2016

28 sept. 2016, Miercuri - 2

Zidire, seara
Predică, Marcu 1:1-8, mesaj transmis prin Victoraș Toculeț Descarcă fișierul audio MP3
...
Marcu 1:1 Începutul Evangheliei lui Isus Hristos, Fiul lui Dumnezeu.
2 După cum este scris în prorocul Isaia: „Iată, trimit înaintea Ta pe solul Meu, care Îți va pregăti calea…
3 Glasul celui ce strigă în pustie: ‘Pregătiți calea Domnului, neteziți-I cărările’”,
4 a venit Ioan care boteza în pustie, propovăduind botezul pocăinței spre iertarea păcatelor.
5 Tot ținutul Iudeii și toți locuitorii Ierusalimului au început să iasă la el și, mărturisindu-și păcatele, erau botezați de el în râul Iordan.
6 Ioan era îmbrăcat cu o haină de păr de cămilă și împrejurul mijlocului era încins cu un brâu de curea. El se hrănea cu lăcuste și miere sălbatică.
7 Ioan propovăduia și zicea: „După mine vine Cel ce este mai puternic decât mine, căruia eu nu sunt vrednic să mă plec să-I dezleg curelele încălțămintei.
8 Eu, da, v-am botezat cu apă, dar El vă va boteza cu Duhul Sfânt.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu