sâmbătă, 10 decembrie 2016

10 dec. 2016, Sâmbătă - 9

Conferință, dimineața
Predică, Filipeni 1:21;3:7-9; 1 Corinteni 11:1, Atitudinea față de Evanghelie, mesaj transmis prin Nicolae Vlaicu Descarcă fișierul audio MP3
...
Filipeni 1:21 Căci, pentru mine, a trăi este Hristos și a muri este un câștig.
Filipeni 3:7 Dar lucrurile care pentru mine erau câștiguri le-am socotit ca o pierdere din pricina lui Hristos.
8 Ba încă și acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, față de prețul nespus de mare al cunoașterii lui Hristos Isus, Domnul meu. Pentru El am pierdut toate și le socotesc ca un gunoi, ca să câștig pe Hristos
9 și să fiu găsit în El, nu având o neprihănire a mea, pe care mi-o dă Legea, ci aceea care se capătă prin credința în Hristos, neprihănirea pe care o dă Dumnezeu prin credință.
1 Corinteni 11:1 Călcați pe urmele mele, întrucât și eu calc pe urmele lui Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu