miercuri, 28 decembrie 2016

28 dec. 2016, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Marcu 3:6; 2 Corinteni 6:14-18, mesaj transmis prin Nicolae Vlaicu Descarcă fișierul audio MP3
...
Marcu 3:6 Fariseii au ieșit afară și s-au sfătuit îndată cu irodianii cum să-L piardă.
2 Corinteni 6:14 Nu vă înjugați la un jug nepotrivit cu cei necredincioși. Căci ce legătură este între neprihănire și fărădelege? Sau cum poate sta împreună lumina cu întunericul?
15 Ce înțelegere poate fi între Hristos și Belial? Sau ce legătură are cel credincios cu cel necredincios?
16 Cum se împacă Templul lui Dumnezeu cu idolii? Căci noi suntem Templul Dumnezeului celui viu, cum a zis Dumnezeu: „Eu voi locui și voi umbla în mijlocul lor; Eu voi fi Dumnezeul lor și ei vor fi poporul Meu.”
17 De aceea: „Ieșiți din mijlocul lor și despărțiți-vă de ei, zice Domnul. Nu vă atingeți de ce este necurat și vă voi primi.
18 Eu vă voi fi Tată, și voi Îmi veți fi fii și fiice, zice Domnul cel Atotputernic.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu