duminică, 9 aprilie 2017

9 apr. 2017, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Matei 5:8; Psalmul 32:1-5; Psalmul 73:28; Iacov 4:5, mesaj transmis prin Ionel Banu Descarcă fișierul audio MP3
...
Matei 5:8 Ferice de cei cu inima curată, căci ei vor vedea pe Dumnezeu!
Psalmul 32:1 Ferice de cel cu fărădelegea iertată și de cel cu păcatul acoperit!
2 Ferice de omul căruia nu-i ține în seamă Domnul nelegiuirea și în duhul căruia nu este viclenie!
3 Câtă vreme am tăcut, mi se topeau oasele de gemetele mele necurmate.
4 Căci zi și noapte mâna Ta apăsa asupra mea; mi se usca vlaga cum se usucă pământul de seceta verii.
5 Atunci Ți-am mărturisit păcatul meu și nu mi-am ascuns fărădelegea. Am zis: „Îmi voi mărturisi Domnului fărădelegile!” Și Tu ai iertat vina păcatului meu.
Psalmul 73:28 Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu...
Iacov 4:5 ... Duhul, pe care L-a pus Dumnezeu să locuiască în noi, ne vrea cu gelozie pentru Sine.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu