duminică, 21 mai 2017

21 mai 2017, Duminică - zidire, 1

Zidire, dimineața
Predică, Psalmul 3:1-8, mesaj transmis prin Horen Brașov Descarcă fișierul audio MP3
...
Psalmul 3:1 Doamne, ce mulți sunt vrăjmașii mei! Ce mulțime se scoală împotriva mea!
2 Cât de mulți zic despre mine: „Nu mai este scăpare pentru el la Dumnezeu!”
3 Dar Tu, Doamne, Tu ești scutul meu, Tu ești slava mea și Tu îmi înalți capul!
4 Eu strig cu glasul meu către Domnul și El îmi răspunde din muntele Lui cel sfânt.
5 Mă culc, adorm și mă deștept iarăși, căci Domnul este sprijinul meu.
6 Nu mă tem de zecile de mii de popoare, care mă împresoară din toate părțile.
7 Scoală-Te, Doamne! Scapă-mă, Dumnezeule! Căci Tu bați peste obraz pe toți vrăjmașii mei și zdrobești dinții celor răi.
8 La Domnul este scăparea: binecuvântarea Ta să fie peste poporul Tău.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu