duminică, 7 mai 2017

7 mai 2017, Duminică - ev, 2

Evanghelizare, dimineața
Predică, Psalmul 61:1-8; Ioan 14:6; Isaia 36:10; 1 Imparati 13:14-18, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă fișierul audio MP3
...
Psalmul 61:1 Ascultă, Dumnezeule, strigătele mele, ia aminte la rugăciunea mea!
2 De la capătul pământului strig către Tine cu inima mâhnită și zic: Du-mă pe stânca pe care n-o pot ajunge, căci este prea înaltă pentru mine!
Ioan 14:6 ... Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.
Isaia 36:10 Și apoi, fără voia Domnului m-am suit eu împotriva țării acesteia s-o nimicesc? Domnul mi-a zis: «Suie-te împotriva țării acesteia și nimicește-o!»’”
1 Imparati 13:14 S-a dus după omul lui Dumnezeu și l-a găsit stând sub un stejar. Și i-a zis: „Tu ești omul lui Dumnezeu care a venit din Iuda?” El a răspuns: „Eu sunt.”
15 Atunci, el i-a zis: „Vino cu mine acasă și să iei ceva să mănânci.”
16 Dar el a răspuns: „Nu pot nici să mă întorc cu tine, nici să intru la tine. Nu voi mânca pâine și nici nu voi bea apă cu tine în locul acesta,
17 căci mi s-a spus prin Cuvântul Domnului: ‘Să nu mănânci pâine, nici să nu bei apă acolo și nici să nu te întorci pe drumul pe care te vei duce.’”
18 Și el i-a zis: „Și eu sunt proroc ca tine; și un înger mi-a vorbit din partea Domnului și mi-a zis: ‘Adu-l acasă cu tine ca să mănânce pâine și să bea apă.’” Îl mințea.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu