miercuri, 13 septembrie 2017

13 sept. 2017, Miercuri - 2

Zidire, seara
Predică, Predică, Marcu 11:27-33, mesaj transmis prin Victoraș Toculeț Descarcă fișierul audio MP3
...
Marcu 11:27 S-au dus din nou în Ierusalim. Și*, pe când Se plimba Isus prin Templu, au venit la El preoții cei mai de seamă, cărturarii și bătrânii
* Mat 21:23; Luca 20:1;
28 și I-au zis: „Cu ce putere faci Tu aceste lucruri? Și cine Ți-a dat puterea aceasta ca să le faci?”
29 Isus le-a răspuns: „Am să vă pun și Eu o întrebare. Răspundeți-Mi la ea și apoi vă voi spune și Eu cu ce putere fac aceste lucruri.
30 Botezul lui Ioan venea din cer ori de la oameni? Răspundeți-Mi!”
31 Ei însă vorbeau astfel între ei: „Dacă răspundem: ‘Din cer’, va zice: ‘Dar de ce nu l-ați crezut?’
32 Și dacă vom răspunde: ‘De la oameni…’”, se temeau de norod, căci toți* socoteau că Ioan a fost în adevăr un proroc.
* Mat 3:5; Mat 14:5; Marc 6:20;
33 Atunci au răspuns lui Isus: „Nu știm.” Și Isus le-a zis: „Nici Eu n-am să vă spun cu ce putere fac aceste lucruri.”
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu