sâmbătă, 25 noiembrie 2017

25 nov. 2017, Sâmbătă - 1

Zidire, dimineața
Predică, 1 Timotei 5:22b, 1 Corinteni 9:24-27, mesaj transmis prin Robert Gabi Dragomir Descarcă fișierul audio MP3
...
1 Timotei 5:22 ... pe tine însuți păzește-te curat.
1 Corinteni 9:24 Nu știți că cei ce aleargă în locul de alergare toți aleargă, dar numai unul capătă premiul? Alergați dar în așa fel ca să căpătați premiul!
25 Toți cei ce se luptă la jocurile de obște se supun la tot felul de înfrânări. Și ei fac lucrul acesta ca să capete o cunună care se poate veșteji: noi să facem lucrul acesta pentru o cunună care nu se poate veșteji.
26 Eu, deci, alerg, dar nu ca și cum n-aș ști încotro alerg. Mă lupt cu pumnul, dar nu ca unul care lovește în vânt.
27 Ci mă port aspru cu trupul meu și-l țin în stăpânire, ca nu cumva, după ce am propovăduit altora, eu însumi să fiu lepădat.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu