duminică, 2 decembrie 2018

2 dec. 2018, Duminică - zidire

Zidire, dimineața
Predică, Filipeni 2:12-16, mesaj transmis prin Lucian Adam Descarcă fișierul audio MP3
...
Filipeni 2:12 Astfel dar, preaiubiților, după cum totdeauna ați fost ascultători, duceți până la capăt mântuirea voastră, cu frică și cutremur, nu numai când sunt eu de față, ci cu mult mai mult acum, în lipsa mea.
13 Căci Dumnezeu este Acela care lucrează în voi și vă dă, după plăcerea Lui, și voința, și înfăptuirea.
14 Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără șovăieli,
15 ca să fiți fără prihană și curați, copii ai lui Dumnezeu, fără vină, în mijlocul unui neam ticălos și stricat, în care străluciți ca niște lumini în lume,
16 ținând sus Cuvântul vieții; așa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda că n-am alergat, nici nu m-am ostenit în zadar.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu