duminică, 13 mai 2012

13, Duminică, tineret - 2

Prezentare misiune, seara
Predică, Misiunea de evanghelizare de la triburile din Peru, mesaj transmis prin Oscar Rául Tello, tradus de Aurelia Tello Descarcă MP3

...
Aducându-mi aminte de acei oameni din triburi îmi aduc aminte cum am fost eu, de unde m-a scos Domnul. De la 20 de ani vestesc evanghelia, prin harul Său nu mi-am pierdut viaţa.
Fapte 13:47
Eu am fost un prigonitor al Bisericii, dar prin harul Său m-am întors la Dumnezeu. Cum să nu vestesc Numele Lui? Dumnezeu a pus o dragoste specială în inima mea pentru ei. E mai mult, cunosc foarte mult despre aceste triburi.
Rugaţi pe Domnul secerişului să trimeată lucrători pe câmpul Lui! Aceste triburi aşteaptă. Aşa cum noi trăim fericiţi, trebuie ca şi ei să aibă această posibilitate să audă Cuvântul lui Dumnezeu.
Către tinerii prezenţi: avem un loc pentru dumneavoastră în Peru. Sunt triburi care nu au avut posibilităţi să cunoască Scriptura, dar ei mor zi după zi şi mor nemântuiţi.
Mi se pare injust, pentru că multe persoane au ocazia de a auzi Cuvântul lui Dumnezeu de mai multe ori, dar altele nu aud nici măcar odată.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu