duminică, 5 ianuarie 2014

5, Duminică - zidire, 1

Zidire, dimineața
Predică, 2 Petru 3:9-14, mesaj transmis prin Marinică Dinu Descarcă MP3
...
Dumnezeu ne cunoaște pe toți de aici și contabilizează fiecare gând.
Lucrul care caracterizează cel mai mult ființa Domnului Isus Hristos este dragostea.
Cei ce sunt în Casa Ta tot mai pot să Te laude!
Câtă valoare mai are Cuvântul acesta pentru noi. Este o comoară, sunt niște mărgăritare.
Bine este ca să dăm toată cinstea cuvenită acestui Cuvânt.
Proverbe 13:13 Cine nesocotește Cuvântul Domnului se pierde
Ascultarea face mai mult decât orice jertfă.
Când citim Scriptura ne punem noi întrebarea: fac eu lucrul acesta?
Cele mai dezastruoase lucruri din viața noastră sunt acelea pe care le considerăm minore, pentru că nu le aducem în rugăciune.
Care ar fi poziția cea mai normală este să aștepți venirea Domnului Isus Hristos făcând ceva.
Pentru cine vine Domnul Isus? Domnul Isus vine pentru cei ce au iubit venirea Lui.
Cel care Îl așteaptă, se curățește.
Preocuparea Domnului Isus era ca să se vestească Evanghelia până la marginile pământului.
Aduceți-vă aminte cum erați la început. Aveam un cuget atât de sensibil. Ce mă învață El să fac?
Ce are împotriva noastră Domnul Isus este că ne-am părăsit dragostea dintâi.
Maleahi 3:6 Căci Eu sunt Domnul, Eu nu Mă schimb;
Este atât de important să fim preocupați de ce ne-a încredințat Domnul!
Romani 2:4 Nu vezi tu că bunătatea lui Dumnezeu te îndeamnă la pocăință?
Vine Stăpânul și momentul acesta al venirii Lui este foarte aproape.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu