duminică, 12 octombrie 2014

12, Duminică - tin, 3

Tineret, seara
Predică, 2 Petru 2:15-3:9, mesaj transmis prin Petrică Bunescu Descarcă MP3
...
De atitudinea noastră depinde nu doar viitorul nostru dar și viitorul copiilor noștri. Decizia noastră poate să influențeze generațiile ce vor veni după noi.
Această nenorocire a celor care se apropie de evanghelie cu batjocură, că ei atrag pe alții alături de ei.
Suntem răspunzători ca oameni credincioși de vestirea evangheliei.
Când este vorba de eliberare, unul singur poate împlini: Domnul Isus Hristos.
Matei 11:28 Veniți la Mine, toți cei trudiți și împovărați, și Eu vă voi da odihnă. 11:29 Luați jugul Meu asupra voastră și învățați de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima; și veți găsi odihnă pentru sufletele voastre.
2 Petru 3:1 caut să vă trezesc mintea sănătoasă, prin înștiințări
Dorința lui Dumnezeu rămâne ca oamenii până la sfârșit să se pocăiască.
Ezechiel 18:23 Doresc Eu moartea păcătosului – zice Domnul Dumnezeu. Nu doresc Eu mai degrabă ca el să se întoarcă de pe căile lui și să trăiască?
Ezechiel 18:20 Sufletul care păcătuiește, acela va muri...
Ioan 3:36 Cine crede în Fiul are viața veșnică; dar cine nu crede în Fiul nu va vedea viața, ci mânia lui Dumnezeu rămâne peste el.”
Romani 3:23 Căci toți au păcătuit și sunt lipsiți de slava lui Dumnezeu.
2 Petru 3:9 ...dorește ca niciunul să nu piară, ci toți să vină la pocăință.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu