miercuri, 8 octombrie 2014

8, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Efeseni 4:8-10, mesaj transmis prin Petrică Bunescu Descarcă MP3
...
Vă transmit salutul fratelui Horia Azimioară, 85 de ani, a stenografiat cele mai multe predici ale fratelui Teodor Popescu.
Efeseni 4:8 De aceea este zis: „S-a suit sus, a luat robia roabă și a dat daruri oamenilor.” 4:9 Și acest: „S-a suit” ce înseamnă decât că înainte Se coborâse în părțile mai de jos ale pământului? 4:10 Cel ce S-a coborât este același cu Cel ce S-a suit mai presus de toate cerurile ca să umple toate lucrurile.
Acela care dăruiește nu este oricine, ci este însuși Domnul Isus Hristos.
Contextul în care a fost scrisă epistola către Efeseni: biserica din Efeseni era o biserică matură.
Apocalipsa 1:8 „Eu sunt Alfa și Omega, Începutul și Sfârșitul”, zice Domnul Dumnezeu, „Cel ce este, Cel ce era și Cel ce vine, Cel Atotputernic.” 1:11 care zicea: „Eu sunt Alfa și Omega, Cel Dintâi și Cel de pe Urmă. Ce vezi, scrie într-o carte și trimite-o celor șapte biserici: la Efes, Smirna, Pergam, Tiatira, Sardes, Filadelfia și Laodiceea.” 1:17 Când L-am văzut, am căzut la picioarele Lui ca mort. El Și-a pus mâna dreaptă peste mine și a zis: „Nu te teme! Eu sunt Cel Dintâi și Cel de pe Urmă, 1:18 Cel Viu. Am fost mort, și iată că sunt viu în vecii vecilor. Eu țin cheile morții și ale Locuinței morților.
Trebuie să slujim până va veni Domnul Isus Hristos.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu