duminică, 7 decembrie 2014

7, Duminică - tin, 4

Tineret, seara
Predică, 1 Ioan 2:1, mesaj transmis prin Mihai Socoteanu Descarcă MP3
...
1 Ioan 2:1 Copilașilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiți. Dar, dacă cineva a păcătuit, avem la Tatăl un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihănit.
Când un frate greșește, să înțelegi că Mijlocitorul acela care îl iartă, te-a iertat și pe tine. Răspunderea când un credincios a păcătuit se transferă și adunării.
Avocatul în lumea aceasta nu poate decât să diminueze vina. Dar Domnul Hristos nu acționează așa, ci Domnul Hristos în fața păcatului este intransigent. Domnul Hristos spune: "mărturisiți-vă păcatele!".
Dar mai este și un pârâș, șarpele cel vechi.
Dacă îți irosești resursele spre rău, nu-ți vei putea canaliza resursele pentru bine.
1 Ioan 2:1 Copilașilor … avem la Tatăl un Mijlocitor, pe Isus Hristos, Cel Neprihănit.
Ca un plus de responsabilitate.
1 Ioan 1:8 Dacă zicem că n-avem păcat, ne înșelăm singuri, și adevărul nu este în noi.
Toți am avut păcat în viața noastră.
1 Ioan 2:1 Copilașilor, vă scriu aceste lucruri ca să nu păcătuiți
Regula credinciosului este sfințenia.
1 Ioan 3:8 Cine păcătuiește este de la diavolul
Ce era nou în porunca nouă? Porunca care te înnoiește, aduce prospețime, o înnoire în viață.
Psalmi 50:16 Dumnezeu zice însă celui rău: „Ce tot înșiri tu legile Mele și ai în gură legământul Meu,  50:17 când tu urăști mustrările și arunci cuvintele Mele înapoia ta?  50:18 Dacă vezi un hoț, te unești cu el, și te însoțești cu preacurvarii.  50:19 Dai drumul gurii la rău, și limba ta urzește vicleșuguri.  50:20 Stai și vorbești împotriva fratelui tău, clevetești pe fiul mamei tale.  50:21 Iată ce ai făcut, și Eu am tăcut. Ți-ai închipuit că Eu sunt ca tine. Dar te voi mustra și îți voi pune totul sub ochi!
Adevărul nu trebuie să fie doar pe buzele noastre. Ci adevărul trebuie să fie în noi.
Domnul Hristos nu ignoră păcatul. Avocatul, Paracletul nostru va scoate în lumină păcatul.
Păcatul este acela care te amăgește, te amețește de cap.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu