duminică, 25 ianuarie 2015

25, Duminică - tin, 2

Tineret, seara
Predică, 1 Ioan 2:26-29; Ioan 14:15-17, 26; Ioan 16:5-15, mesaj transmis prin Ștefan Nicolae Descarcă MP3
...
1 Ioan 2:26 V-am scris aceste lucruri în vederea celor ce caută să vă rătăcească. 2:27 Cât despre voi, ungerea pe care ați primit-o de la El rămâne în voi și n-aveți trebuință să vă învețe cineva; ci, după cum ungerea Lui vă învață despre toate lucrurile și este adevărată, și nu este o minciună, rămâneți în El, după cum v-a învățat ea. 2:28 Și acum, copilașilor, rămâneți în El, pentru ca, atunci când Se va arăta El, să avem îndrăzneală și, la venirea Lui, să nu rămânem de rușine și depărtați de El. 2:29 Dacă știți că El este neprihănit, să știți și că oricine trăiește în neprihănire este născut din El.
Ioan 14:15 Dacă Mă iubiți, veți păzi poruncile Mele. 14:16 Și Eu voi ruga pe Tatăl, și El vă va da un alt Mângâietor, care să rămână cu voi în veac; 14:17 și anume Duhul adevărului, pe care lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede și nu-L cunoaște; dar voi Îl cunoașteți, căci rămâne cu voi și va fi în voi. 14:26 Dar Mângâietorul, adică Duhul Sfânt, pe care-L va trimite Tatăl în Numele Meu, vă va învăța toate lucrurile și vă va aduce aminte de tot ce v-am spus Eu.
Ioan 16:5 Acum Mă duc la Cel ce M-a trimis; și nimeni din voi nu Mă întreabă: „Unde Te duci?” 16:6 Dar, pentru că v-am spus aceste lucruri, întristarea v-a umplut inima. 16:7 Totuși vă spun adevărul: vă este de folos să Mă duc; căci, dacă nu Mă duc Eu, Mângâietorul nu va veni la voi; dar, dacă Mă duc, vi-L voi trimite. 16:8 Și când va veni El, va dovedi lumea vinovată în ce privește păcatul, neprihănirea și judecata. 16:9 În ce privește păcatul: fiindcă ei nu cred în Mine; 16:10 în ce privește neprihănirea: fiindcă Mă duc la Tatăl, și nu Mă veți mai vedea; 16:11 în ce privește judecata: fiindcă stăpânitorul lumii acesteia este judecat. 16:12 Mai am să vă spun multe lucruri, dar acum nu le puteți purta. 16:13 Când va veni Mângâietorul, Duhul adevărului, are să vă călăuzească în tot adevărul; căci El nu va vorbi de la El, ci va vorbi tot ce va fi auzit și vă va descoperi lucrurile viitoare. 16:14 El Mă va proslăvi, pentru că va lua din ce este al Meu și vă va descoperi. 16:15 Tot ce are Tatăl este al Meu; de aceea am zis că va lua din ce este al Meu și vă va descoperi.
Despre ungere.
Matei 19:30 Dar mulți din cei dintâi vor fi cei din urmă, și mulți din cei din urmă vor fi cei dintâi.
Păstrarea ungerii. În frică de Domnul și cutremur.
Amânarea ne face să regretăm veșnic.
Noi trebuie să vrem să-l urmăm pe Domnul și nu să simțim.
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu