miercuri, 6 mai 2015

6, Miercuri - 4

Zidire, seara
Predică, Efeseni 6:23-24, mesaj transmis prin Petrică Bunescu Descarcă MP3
...
Efeseni 6:23 Pace, fraților, și dragoste împreună cu credința din partea lui Dumnezeu Tatăl și din partea Domnului Isus Hristos! 6:24 Harul să fie cu toți cei ce iubesc pe Domnul nostru Isus Hristos în curăție. Amin.
Începem viața de credință prin harul Lui, trăim și sfârșim tot prin harul lui Dumnezeu.
Pacea cu Dumnezeu. Romani 5
Pacea lui Dumnezeu. Este pacea inimii noastre.
Pacea Domnului Isus Hristos. Care este pacea Trupului, a Bisericii.
Harul lui Dumnezeu.
Efeseni 6:24 Harul să fie cu toți cei ce iubesc pe Domnul nostru Isus Hristos în curăție.
Harul lucrează în inima celor care îl iubesc pe Domnul Isus Hristos.
Ioan 21:15 După ce au prânzit, Isus a zis lui Simon Petru: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești tu mai mult decât aceștia?” „Da, Doamne”, I-a răspuns Petru, „știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște mielușeii Mei.” 21:16 I-a zis a doua oară: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești?” „Da, Doamne”, I-a răspuns Petru, „știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște oițele Mele.” 21:17 A treia oară i-a zis Isus: „Simone, fiul lui Iona, Mă iubești?” Petru s-a întristat că-I zisese a treia oară: „Mă iubești?” și I-a răspuns: „Doamne, Tu toate le știi; știi că Te iubesc.” Isus i-a zis: „Paște oile Mele!
Dacă îl iubești pe Domnul Isus Hristos vei lucra!
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu