miercuri, 16 septembrie 2015

16, Miercuri - 3

Zidire, seara
Predică, Filipeni 3:1; 2:14-16; 1:27-28, 12, mesaj transmis prin Daniel Apostoiu Descarcă MP3
...
Filipeni 3:1 Încolo, frații mei, bucurați-vă în Domnul. Mie nu-mi este greu să vă scriu mereu aceleași lucruri, iar vouă vă este de folos. 2:14 Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără șovăieli, 2:15 ca să fiți fără prihană și curați, copii ai lui Dumnezeu, fără vină, în mijlocul unui neam ticălos și stricat, în care străluciți ca niște lumini în lume, 2:16 ținând sus Cuvântul vieții; așa ca, în ziua lui Hristos, să mă pot lăuda că n-am alergat, nici nu m-am ostenit în zadar. 1:27 Numai, purtați-vă într-un chip vrednic de Evanghelia lui Hristos, pentru ca, fie că voi veni să vă văd, fie că voi rămâne departe de voi, să aud despre voi că rămâneți tari în același duh și că luptați cu un suflet pentru credința Evangheliei, 1:28 fără să vă lăsați înspăimântați de potrivnici; lucrul acesta este pentru ei o dovadă de pierzare, și de mântuirea voastră, și aceasta de la Dumnezeu. 1:12 Vreau să știți, fraților, că împrejurările în care mă găsesc, mai degrabă au lucrat la înaintarea Evangheliei.
Filipeni 4:4 Bucurați-vă totdeauna ...
Filipeni 2:14 Faceți toate lucrurile fără cârtiri și fără șovăieli, 2:15 ... copii ai lui Dumnezeu, fără vină, ... ca niște lumini în lume
Este important ca înaintea fiecărei decizii să te rogi.
Mai aproape de orice lucru este venirea Domnului Isus Hristos!
1 Corinteni 15:10 ... harul Lui față de mine n-a fost zadarnic ...
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu